aku
kepzesek1

Páciensek részére

Akupunktúra

Mikor egy embert megismerek, először alaposan kikérdezem. Itt az általa megélt tünetek, érzések, és azok kiváltó okai, történései érdekelnek. Közben megfigyelem a hangját, tekintetét, mozdulatait, bőrét.

Homeopátia

KEDVES BETEGEK, BARÁTOK, ISMERŐSÖK.-koronavírus járvány javaslatok

A  járvány kapcsán összeraktam orvos kollégáimmal közösen egy javaslatot a koronavírus járvány megelőzésére és kezelésére.

Megelőzés:

feketekömény olaj vagy mag 2 teáskanál heti 3x + Cink  50 mg aznap

D3 vitamin 3000 NE/nap, C vitamin 2000 mg/nap,

Kiegészíthető:

immunerősítés: FITOTREE kapszula 1/nap

gyógynövényes- sikeres kínai járványkezelés 3 összetevője:

ARTEMISIA ANNUA /EGYNYÁRI ÜRÖM TEA

Széles spektrumu antiviralia-antibakteriális szer. Eddig daganatok körüli gyulladás kezelésére használták, de vírusölő tulajdonsága miatt ebben a járványban, illetve a bárkiben lappangó fertőzésekre jó-felszámolja.Napi 1 csésze tea, 2 kiskanál fű/3dl víz forrázva, 10 percig álljon.Interneten rendelhető.

JAPÁN LONC virága és szára-tea, vírusölő, gyulladás, fájdalom és láz csökkentő hatás. A fájdalom csökkentés az izom, izület és csont fájdalmakra is hat, borogatni is lehet vele. Megelőzésre heti 2x 1 csésze/1 evőkanál tea, fertőzésre napi 3 csésze.

A kínaiak e 3 növényt használták, a z Ivermectin nélkül megelőzésre és gyógyításra egyaránt.

ARSENICUM ALBUM C30- heti 2x5 golyó, vagy C200- egyszer 5 golyót elszopogatni- energiát ad a szervezetnek, véd a fertőzéstől, lecsökkenti a félelmet- mindenkinek egyszer be kellene vennie./patikákban kapható/. Indiában a covid gyógyításásra is használják sikerrel.

HERBAFERM- oldat. Fermentált gyógynövények, élő bakteriumokat tartalmaz, mely visszapótolja a bél normál bakteriumflóráját, regenerálja a beleket-fontos a jó tüdő működéshez! 2x 15 csepp/nap . Interneten rendelhető.

párologtatni-lég fertőtlenítés :citrom-eukaliptusz-teafa-erdeifenyő olaj keverékét

immunerősítő testolaj keverékkel bemasszírozni a törzset:citrom-szegfűszeg-eukaliptusz-szezámolaj

Kezelésre

Ivermectin 0,4mg/testsúlykg naponta/beszerezhető szlovák patikákból/

FEKETEKÖMÉNY olaj  vagy mag/Nigella sativa / az esetek 84%-ban hatékony. Napi 3x1 teáskanál+

Cink 50 mg.

vírus és bakteriumölő, tüdő+felső légutak, belek, máj területén hat.

C vitamin 2000 mg/nap, D3 vitamin 3000 NE,  probiotikum

Aspirin protext 1 tb/nap

Flixotide inhalálás 2x2/nap

kínai gyógynövényes-sikeres járvány kezelés!: 3 növény

ARTEMISIA ANNUA /EGYNYÁRI ÜRÖM TEA

Széles spektrumu antiviralia-antibakteriális szer. Eddig daganatok körüli gyulladás kezelésére használták, de vírusölő tulajdonsága miatt ebben a járványban, illetve a bárkiben lappangó fertőzésekre jó-felszámolja.Napi 2 csésze tea, 2 kiskanál fű/3dl víz forrázva, 10 percig álljon.Interneten rendelhető.

JAPÁN LONC virága és szára-tea, vírusölő, gyulladás, fájdalom és láz csökkentő hatás. A fájdalom csökkentés az izom, izület és csont fájdalmakra is hat, borogatni is lehet vele. Megelőzésre heti 2x 1 csésze/1 evőkanál tea, fertőzésre napi 3 csésze/1 evőkanál/csésze.

vírusölő még : Cistus complex+Vironal 3x9 csepp/energy termék-internet, de fogyóban van /,

de jó a bodorrózsa/cistus incantus egyéb készítménye is-spray, tea

FITOTREE kapszula vagy csepp    mindkettő interneten rendelhető

inhalálás:teafa-eukaliptus-borsmenta keverékből 2-3 cseppet forró vizes edénybe

mellkas bedörzsölés:teafa-eukaliptus-sárgabarackmag olaj keverék,

6 cseppet a mellkason, 6 cseppet a háton, gerinc mentén oszlassunk el, napi 5x.

Ha emberek közé megy, el kell szopogatni 1 MEDISTUS tablettát-vagy Virostop tbl-t,  tisztítja a torkot, vírusellenes hatás. Patikában kapható.

Postcovid kezelése:

a vírus még bent van!!!

még 6 hétig heti 1x Ivermectin 0,2mg/tskg+Cink 50 mg

feketekömény mag vagy olaj heti 3x 2 teáskanál

japán lonc tea- ha a tüdő érintett volt

Aspirin protect 1/nap 2 hétig

Flixotide inhalálás egy hétig napi 2x

antiallergen- Cetirizine 1 tbl/nap

B vitamin komplex

HOMEOPÁTIA

Az első kezelés után otthon átnézek mindent, gondolkozom a páciensről– az életútjáról, a családjáról, munkájáról, fölállítom a betegségek időbeli sorrendjét. Mindezek alapján találom meg a megfelelő homeopátiás szert, mely a legutóbbi betegségére hat.

Pszichoterápia-pszichodráma

Tekintettel arra, hogy a résztvevők nagy része a rendelőben megforduló páciens, a csoportterápia vagy pszichodráma sajátos válfaját művelem. Ebben nagyobb hangsúlyt kap a testi tünetekből ill. testi elváltozásokból kiinduló játék.

Gyermek paciensek

Véleményem szerint csecsemőt legjobb, legkönnyebb homeopátiával kezelni – javasolom homeopata gyerekorvos megkeresését, aki az oltásokat is megfelelő időben adja be. Másfél-2 éves kortól lehet kezelni gyerekeket laser-akupunktúrával...

Gyakran Ismétlődő Kérdések

Fájni fog?  Hány kezelés kell? Hogyan hat az akupunktúra? Mi a moxázás? Mit csináljak otthon, hogy gyorsabban gyógyuljak?

Orvosok számára

Elméleti továbbképzés

Jártassági vizsgával rendelkező orvosok részére a Semmelweis Egyetem által akkreditált képzést tartok évente 5 alkalommal.

Gyakorlati továbbképzés

Minden hónap utolsó péntekén gyakorlati képzést és beteg bemutatót tartok, melynek része a kikérdezés, diagnózis felállítása, megtekintés, speciális szúrási kombinációk.

Kiadó rendelők

Igényesen kialakított, bejáratott rendelőmben szabad kezelő helyiségek kiadók. A gyógyító és oktató központunk a város szívében, a Vígszínház mögött található.

Fontos Információ Orvosoknak

MEGJELENT!

dr. SAÁRY KORNÉLIA. AKUPUNKTÚRA- A REPÜLŐ QI MÓDSZERE.

A könyv leírja a qi keringés régi-új szemléletét, az ez alapján végezhető kezeléseket. Foglalkozik a pontok qi keringésre gyakorolt hatásaival,

a szervek kórmintáival, az orvosoknak hasznos önregeneráló gyakorlatokkal stb. A könyv a rendelőben kapható, 16500 Ft.